Алгоритм взаємодії співробітників поліції з громадянами, які мають складнощі при вимові | Портал Патруль

Алгоритм взаємодії співробітників поліції з громадянами, які мають складнощі при вимові

  • Не ігноруйте людей, яким важко говорити, тому що зрозуміти їх – у Ваших інтересах.
  • Не перебивайте людину, яка відчуває труднощі у вимові. Починайте говорити тільки тоді, коли переконаєтеся, що вона вже закінчила говорити.
  • Не намагайтеся прискорити розмову. Будьте готові до того, що розмова з людиною з ускладненою вимовою забере у Вас більше часу.
  • Дивіться в обличчя співрозмовнику, підтримуйте візуальний контакт.
  • Якщо людину з утрудненою вимовою супроводжує інша людина, то не адресуйте Ваші питання, коментарі або турботи компаньйонові.
  • Не вдавайте, якщо Ви не зрозуміли, що Вам сказали.
  • Не думайте, що людина, що має труднощі при вимові, не може зрозуміти Вас.
  • Деякі люди, які мають проблеми при вимові мають труднощі з модуляцією. Не робіть передчасних висновків на підставі виразу обличчя або голосової модуляції.
  • Якщо у Вас виникають проблеми в спілкуванні, запитайте, чи не хоче Ваш співрозмовник використовувати інший спосіб - написати, надрукувати.