Алгоритм взаємодії співробітників поліції з громадянами, які мають труднощі при пересуванні | Портал Патруль

Алгоритм взаємодії співробітників поліції з громадянами, які мають труднощі при пересуванні

  • Коли Ви говорите з людиною, яка користується інвалідним візком або милицями, розташуйтеся так, щоб Ваші та її очі були на одному рівні. Вам буде легше розмовляти, а вашому співрозмовнику не знадобиться закидати голову. Наприклад, на початку розмови відразу присядьте, якщо є можливість, причому прямо перед людиною.
  • Пам'ятайте, що будь-яке допоміжне пристосування (тростина, інвалідний візок, милиці і т.д.) - це чиясь власність, недоторканний простір людини, який треба поважати. Не переносьте, не беріть їх, не отримавши дозволу; не облокачивайтесь на них, не штовхайте.
  • Пропонуйте допомогу, якщо потрібно відкрити важкі двері або пройти по килиму з довгим ворсом. Якщо Вашу пропозицію про допомогу прийнято, запитаєте, що потрібно робити, і чітко дотримуйтесь інструкцій.
  • Якщо вам дозволили пересувати інвалідну коляску, спочатку котіть її повільно. Коляска швидко набирає швидкість, і несподіваний поштовх може привести до втрати рівноваги.
  • Завжди особисто переконуйтеся в доступності місць, де заплановані заходи. Заздалегідь поцікавтеся, які можуть виникнути проблеми або бар'єри, і як їх можна усунути.
  • Не треба плескати людину, що знаходиться в інвалідному візку по спині або по плечу.
  • Якщо існують архітектурні бар'єри, попередьте про них, щоб людина заздалегідь мала можливість приймати рішення.
  • Пам'ятайте, що, як правило, у людей, що мають труднощі при пересуванні, немає проблем із зором, слухом і розумінням.