Зверніть увагу.
Укрзалізниця
1Пасажирські перевезення під час війни
Перейти на сайт
Інформація оновлюється по маршрутам та вокзалам щодня після 21:00
2Моніторинг черг на кордоні
3Мапа функціонування вокзалів
4Як поводити себе у натовпі?
Правило №1: зберігати спокій. Не вдягайте на вокзал високі підбори, не беріть громіздкі речі, зважайте на велику кількість дітей поряд. При посадці на поїзд може утворитися скупчення людей, у яко му не варто бігти, рухатися “проти шерсті”та підходити безпосередньо до краю платформи. Глибоко вдихніть і розведіть зігнуті в ліктях руки в сторони, щоб грудна клітина не була здавлена.
5Як знайти поїзд?
Укрзалізниця відновила системне формування графіку руху пасажирських поїздів. На наступний день він оприлюднюється щодня близько 21:00. Також щодня призначаються додаткові евакуаційні поїзди.
6Хто має право на проїзд?
Укрзалізниця не обмежує право на пересування, але пріоритет при посадці надається дітям, жінкам, людям похилого віку.
7Чи потрібно купувати квиток?
Пасажири можуть безкоштовно сідати на евакуаційні поїзди, а також на всі рейси, які курсують зі сходу на захід країни. На інші поїзди пасажири з квитками мають пріоритетне право посадки. Потім до поїздів допускаються діти, жінки та літні люди.
8Як повернути квиток?
Квитки повертаються на загальних умовах. На скасовані через війну поїзди пасажирам буде повернуто вартість проїзду впродовж двох місяців. Для цього потрібно буде скласти відповідну претензійну заявку.
9Чи можна перевозити тварин?
Процедура перевезення тварин спрощена, потрібно мати документ (ветеринарний паспорт) та, за можливості, тримати домашнього улюбленця у переносці.
10Потрібна допомога?
На кожному вокзалі є волонтери: зверніться до них, якщо потребуєте ліків, води, їжі, одягу або іншої допомоги (наприклад, дістатись медпункту).
11Де сховатись на вокзалах?
Робимо все, щоб убезпечити пасажирів: за найменшої загрози пасажирів переміщують до укриттів в районі вокзалів. Якщо хочете знати про них заздалегідь - мапа тут
12Маю багато дітей з інвалідністю. Чи можу замовити для їх евакуації окремий вагон?
Звичайно! Зробимо все можливе, щоб його надати, враховуючи ситуацію. Дзвоніть із заявкою до нашого контактного центру за телефоном: 0 800 503 111

Наскільки корисна інформація?

Оцініть сторінку

Середній рейтинг 5 / 5. Кількість голосів: 1

Ще немає оцінок.