Бронетранспортер БТР-70 — бойова колісна плаваюча машина, що призначена для транспортування особового складу мотострілецьких підрозділів сухопутних військ. Чотиривісна, з незалежною підвіскою, восьмиколісна (з усіма ведучими колесами), має високі динамічні характеристики та плавність ходу, кругове бронювання та кулеметне озброєння (кулемет КПВТ калібру 14,5 мм, та кулемет ПКТ калібру 7,62 мм).

Опис конструкції
БТР-70 являє собою бойову колісну плаваючу броньовану машину. Призначений для транспортування особового складу механізованих підрозділів і їх вогневої підтримки.

Броньований корпус і башта
Корпус бронетранспортера закритий, з гладким днищем, водонепроникний, герметизований, зроблений зі стальних броньованих листів, призначений для розміщення екіпажу і десанту, захисту їх від вогню стрілецької зброї, а також від безпосередньої дії світлового випромінення, радіоактивних та отруйних речовин. Корпус складається з лобової частини, бортів, кормової частини, даху і днища. Лобові деталі мають товщину броні 8—10 мм. Башта бронетраспортера зварена з броньованих листів, з товщиною в передній частині — 6 мм, має форму зрізаного конуса. Призначена для кругового прицільного вогню по наземних цілях з встановлених в ній спарених кулеметів КПВТ і ПКТ. Корпус є несучою конструкцією, на яку встановлені всі агрегати і механізми машини, в ньому розміщені три відділення.

Силове відділення
В кормі корпусу разташоване відділення силової установки, в якій встановлені два двигуни, зчеплення і коробка передач, які змонтовані на одній рамі. Від решти частин корпусу силове відділення відокремлене перегородкою, в якій є люки для доступу до двигунів. Також в силовому відділенні розміщуються паливні баки, які ізольовані від решти елементів відділення.

Бойове відділення
В середній частині корпусу знаходиться бойове відділення, в якому розміщена баштова установка, укладки з боєкомплектом, прилади спостереження та інше обладнання. Крім того, в бойовому відділенні встановлені два здвоєних тримісних и два одномісних сидіння для розміщення десанту.

Відділення управління
В передній частині корпусу знаходиться відділення управління, в якому розміщені органи управління машиною, прилади спостереження, лебідка, радіостанція і робочі місця механіка-водія і командира БТР.

Озброєння
Як основне озброєння використовується 14,5-мм кулемет КПВТ, найбільша прицільна дальність стрільби — 2 км. Возимий боєкомплект складає 500 патронів.

Додатково в баштовій установці встановлено спарений з КПВТ 7,62-мм кулемет ПКТ. Дальність стрільби якого складає до 1,5 км. Возимий боєкомплект — 2000 патронів.

Засоби спостереження і зв’язку
В склад приладів спостереження командира входять три прилади ТНПО-115 і один ТПКУ-2Б, для спостереження в нічних умовах — прилад ТКН-1С, на щитку якого встановлений освітлювач ОУ-3ГА-2М. У механіка-водія встановлено три ТНПО-115, один ТПН-Б, для спостереження в нічних умовах — прилад ТВНО-2Б. В баштовій установці знаходиться приціл ПП-61АМ та прилад спостереження ТНПТ-1. В десанту є сім лючків в корпусі для спостереження, а також два прилади спостереження ТНП-Б.

Для забезпечення зовнішнього зв’язку використовується радіостанція Р-123М, яка розміщена праворуч від місця командира. Для внутрішніх переговорів використовується переговорний пристрій на трьох абонентів Р-124.

Двигун і трансмісія
Як силова установка використовуються два бензинових двигуни ЗМЗ-4905. Сумарна потужність яких складає 240 к.с.

Трансмісія має однодискове, фрикційне, демпферне зчеплення. Коробка передач — механічна, має чотири передніх і одну задню передачу. На третій и четвертій передачах є синхронізатори.

Ходова частина
Ходова частина колісна, має 8 коліс розміром 9—18» с роз’ємними ободами. Шини коліс пневматичні модифікації К-58, розміром 13,00—18″, з можливістю регулювання тиску в залежності від дорожних умов.

Підвіска машини незалежна важільно-торсіонна, в складі якої 8 торсіонів, 16 важелів підвіски, а також 12 гідравлічних амортизаторів подвійної дії

Модифікації

  • БТР-70КШМ — командно-штабна машина.
  • БТР-70МС — машина радіозв’язку. Відсутня вежа, встановлені додаткові радіостанції.
  • БТР-70ДІ (БТР-7) — українська модернізація БТР-70, вироблена ДП «Миколаївський бронетанковий завод». На машині встановлені: комплекс активного захисту «Заслін», телевізійний, комбінований денний і нічний приціл з лазерним далекоміром і система панорамного огляду «Панорама», автоматична система пожежогасіння, кондиціонер, два дизельних двигуна FPT «Iveco» Тектор (Євро-3)​, механічна шестиступінчаста коробка передач. Посилено протимінний захист, 3А і 3В по класифікації НАТО. Модернізовано бойове відділення, встановлені 30-мм автоматичний гранатомет АГС-17, ПТРК «Бар’єр» (4 ПТКР). Може встановлюватися 30-мм автоматична гармата ЗТМ-2 і оснащуватися безпілотним літальним апаратом, здатним проводити розвідку в радіусі близько 20 км.
  • БТР-70МД — казахстанська модифікація БТР-70 з двигуном Д-235.9Е2 (270 к.с.) озброєна кулеметами калібру 7,62 і 14,5 міліметра, встановлені тепловізори ATS-10 виробництва турецької компанії «Аселсан».
  • ТАВ-77 — румунська модифікація БТР-70.
  • БТР-70М — модернізований варіант БТР-70. Встановлено дизельний двигун КамАЗ-7403 потужністю 260 к.с., замість двох бензинових двигунів, а також агрегати трансмісії від БТР-80.
  • БТР-70М — українська модифікація БТР-70. Модернізація проводилася Харківським конструкторським бюро машинобудування ім. О. О. Морозова в рамках державного оборонного замовлення для оснащення миротворчих підрозділів збройних сил України. Встановлено багатопаливний дизельний двигун замість двох бензинових двигунів. Озброєння — 14,5 мм крупнокаліберний кулемет КПВТ і 7,62-мм спарений кулемет ПКТ.
  • БТР-70М-А1 — білоруська модифікація. Встановлено два дизельних двигуна потужністю 136 к.с., з електронним управлінням. Передбачена установка бойового модуля БМ-30, замість стандартної вежі і кондиціонера потужністю 10 кВт.
  • БТР-70МБ1 — білоруська модифікація. З новим комплексом броні, що включає решітку. Оснащена 8-циліндровим двигуном КАМАЗ-7403 з турбонаддувом, потужність 260 к. с. Максимальна швидкість 92 км / год. Має двоє дверей з кожного боку машини між другою і третьою осями, верхня частина якої відкривається в передню, а нижня частина складається вниз. В башті встановлений великокаліберний кулемет КПВТ калібру 14,5-мм і кулемет ПКТ калібру 7,62-мм. Для зв’язку встановлено цифрова радіостанція Р-181-50ТУ “Дрофа” із захистом від перешкод.
  • БТР-70 КБА-2 — українська модернізація БТР-70, вироблена Харківським конструкторським бюро машинобудування імені О. О. Морозова. Встановлено дизельний двигун УТД-20 українського виробництва потужністю 300 к.с. замість двох бензинових двигунів і 30-мм гармата КБА-2 замість кулемета КПВТ.
  • БТР-70М — азербайджанська модифікація, спільна розробка Бакинського приладобудівного заводу, Миколаївського ремонтно-механічного заводу та Південно-Африканської компанії EWT. Встановлено бойовий модуль «Шимшек», оснащений 23-мм автоматичною гарматою ЗУ-23 або 30-мм 2А42. Посилено протимінне і протиосколкове бронювання.
  • БТР-70Т — українська модернізація БТР-70, компанії «Техімпекс». Встановлено нові бічні люки десанту, як у БТР-80, радіостанція Р-173, два нових дизельних двигуна Д245.30Е2, сумарною потужністю 312 к.с., передні і задні габаритні ліхтарі БТР-80, нові колеса з безкамерними шинами. Так само можлива установка інших бойових модулів.
  • Кобра-К — спільна модифікація словацьких фірм «Метапол», «ZTS Dubnica» і білоруського заводу № 140 в м. Борисові. Встановлено бойовий модуль Cobra, оснащений 30-мм автоматичною гарматою 2А42, спареним кулеметом ПКТ і вдосконаленою СУО. Машина оснащена димовою системою «Хмара», німецькою системою кондиціонування DATO-V. Передбачена заміна двигунів на один дизельний КамАЗ-7403, потужністю 260 к.с. Екіпаж складається з 3 чоловік і 8 піхотинців в десантному відділенні.
  • БТР-70-23М — вірменська модифікація. Встановлено дизельний двигун КамАЗ-7403 потужністю в 260 к.с. Кулемети КПВТ та ПКТ замінені на автоматичну гармату 2А14. Для відводу порохових газів на башті встановлений вентиляційний клапан. Посилено бронювання.

Машини на базі

  • «Відсік» — радянська експериментальна 120-мм САУ.
  • 2С14 «Жало-С» — радянська експериментальна 85-мм протитанкова САУ.
  • 1Л29 «Ртуть-Б» — станція перешкод радіопідривача СПР-2.
  • 15Я56М — машина бойового поста МБП.
  • «БТР-Космос» — діюча модель інопланетного «танка»-автомата для зйомок кінофільму «Залюднений острів».
  • БТР-70Ді-02 «Світязь» (КШМ «Світязь») — українська командно-штабна машина, вироблена ДП «Миколаївський бронетанковий завод».
  • БММ «Ковчег» — українська броньована медична машина, вироблена ДП «Миколаївський бронетанковий завод».
  • БРЕМ-2000 (БРЕМ-7К) — українська броньована ремонтно-евакуаційна машина, вироблена ДП «Миколаївський бронетанковий завод».
  • УДС-70 — навчально-діючий стенд, виробництва ДП «Миколаївський бронетанковий завод».
  • КМ-70 (БТР-МК) — білоруська командна машина, на базі БТР-70М, виробництва «Мінотор-сервіс». Башта демонтована, встановлено дві радіостанції Р-130М і Р-123М, навігаційна апаратура. Екіпаж 6 чоловік.
  • МТП-70 (МТП-К) — білоруська машина технічної допомоги, на базі БТР-70М, виробництва «Мінотор-сервіс». Озброєна 7,62-мм кулеметом ПКТ. Оснащена тягової лебідкою, вантажопідйомним пристроєм вантажопідйомністю 1,5 тонни, обладнанням електрозварювання. Екіпаж 4 людини.
  • БРЕМ-70МБ1 — білоруська броньована ремонтно-евакуаційна машина створена на базі БТР-70МБ1. Встановлено дизельний двигун КАМАЗ-7403.10 потужністю 260 к.с., який забезпечує максимальну швидкість по шосе – не менше 70 км/год; по ґрунтових дорогах – не менше 30 км/год. Маса зразка становить 13 т. Екіпаж машини – 4 людини.
  • Варан — глибока модернізація української компанії «Техімпекс» на шасі БТР-70
0 0 голосів
Рейтинг
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Найпопулярніші
Новіші Старіші
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Наш сайт використовує cookies для покращення показників та якості контенту. Використовуючи сайт Патруль, ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності.
0
Ви можете прокоментувати даний матеріалx